Vi hjelper folk med å lykkes i arbeidet!

Har du noen gang følt deg misforstått? Vi kan hjelpe deg. Everything DiSC® er et enkelt verktøy som er utviklet for å hjelpe deg å forstå deg selv og andre.

Everything DiSC® er en løsning som bygger opp styrke i organisasjonen.

Everything DiSC er enkel å bruke og hjelper folk å utvikle mer effektive relasjoner med hverandre. Våre DiSC® verktøy er blitt brukt av mer enn 45 millioner mennesker i over 70 land.

Hvem bruker Everything DiSC?

Everything DiSC er blitt brukt av tusenvis av organisasjoner i alle størrelser, inkludert store offentlige etater og Fortune 500-selskaper. Klikk her for å se hvordan Everything DiSC blir brukt av Honda i USA for å fremme kundelojalitet.

Vil du vite mer? Kontakt oss.

  • Hva er DiSC?

    DiSC er en svært enkel modell – og lett å huske – og består av fire grunnleggende stiler: D, i, S og C.

    Alle mennesker er en blanding av alle fire DiSC-stiler – vanligvis er det én, to eller tre stiler som skiller seg ut. I motsetning til enkle personlighetstester, finnes det ingen perfekt DiSC-stil. Siden hver person har en unik atferdsprofil, går folk verden over rundt med forskjellige stiler og prioriteringer. Vi mener at disse forskjellene er svært verdifulle. Når du vurderer disse forskjellene og utnytter verdien av dem, vil du få bedre kommunikasjon på arbeidsplassen OG sunnere organisasjoner.  

    Høres ikke det enkelt ut? Det er det. Men det er ikke for enkelt. Årsaken er som følger:

    Vi har forsket på og analysert DiSC i over 40 år. DiSC har utviklet seg i tråd med at teknologien har utviklet seg. Våre nettbaserte DiSC-profiler bruker de mest avanserte spørreskjemaene (adaptiv testing) og avanserte algoritmer for raskt å analysere en persons reaksjoner og gi den mest personlig tilpassede DiSC-tilbakemeldingen som overhodet mulig. Og det tar bare 15 minutter å gjennomføre.


    Alle våre Everything DiSC-personlighetsspørreskjemaer er fokusert på brukssituasjonen, slik at tilbakemeldingene blir presentert for deg som leder, mellomleder, individuell bidragsyter eller selger.

    Everything DiSC-løsninger brukes gjerne som frittstående verktøy, men kan også kobles sammen med andre kjente personlighetstester som Myers Briggs (MBTI) og Caliper.

  • Om oss

    Våre røtter

    Dr. William Moulton Marston beskrev DISC-modellen i sin bok fra 1928, «Emotions of Normal People». I over 40 år har vi forsket på og utviklet DiSC®. DiSC klassisk papirprofil var faktiske det første DiSC-spørreskjemaet. Du kan alltid gjenkjenne vår DiSC på den karakteristiske lille i-en i DiSC. 

    Innovative løsninger som gir resultater

    Gjennom den videre forskningen på verktøyet vårt, markedene våre og brukerne våre, har vi utviklet et komplett Everything DiSC-produktspekter med våre kunders behov i tankene. Vi har gjort det mer presist, lettere å bruke og raskere å lære.

    Mer enn noen gang før oppnås oppbygging av organisasjonens styrke gjennom menneskene i den. Våre løsninger er utviklet med dette målet for øyet. Everything DiSC-produktfamilien omfatter alle i organisasjonen, slik at du kan øke engasjementet, bygge en sterkere arbeidskultur og drive frem resultater på bunnlinjen. Les noen av våre suksesshistorier.

    En del av Wiley-familien

    I 2012 ble vi kjøpt opp av Wiley. Før det var vi kjent som Inscape Publishing.

    Ved å bli med i Wiley-familien har vi kunnet øke fokuset på utvikling av innovative løsninger. Vi fortsetter å være en ledende leverandør av undervisningssystemer og spørreskjemaer for læring. Våre DiSC-materialer kan lett integreres i lærings- og utviklingsprogrammer for å løse et bredt spekter av organisatoriske utfordringer, blant annet:

    • Bidra til å bedre kommunikasjon på arbeidsplassen
    • Forbedre effektiviteten i team
    • Utvikle ledere
    • Løse konflikter
    • Utvikle av salgsteamenes kompetanse
    • Bidra til å håndtere endringer
    • Forbedre gruppedynamikk og arbeidsrelasjoner
    • Forstå pådrivere og motivasjonsfaktorer for å beholde de beste talentene.

    Om Wiley

    Wiley er en global leverandør av innholdsløsninger som forbedrer resultatene innen forskning, utdanning og profesjonell praksis.

    John Wiley and Sons, Inc. (NYSE: JWa, JWb) ble grunnlagt I 1807 og har vært en viktig kilde til informasjon og innsikt i mer enn 200 år, og har hjulpet folk over hele verden med å oppfylle sine behov og innfri sine ambisjoner. Wiley og dets oppkjøpte selskaper har publisert arbeidene til mer enn 450 nobelprisvinnere i alle kategorier: Litteratur, økonomi, fysiologi eller medisin, fysikk, kjemi, og fred. Wileys globale hovedkontor ligger i Hoboken, New Jersey, og selskapet har virksomhet i USA, Europa, Asia, Canada og Australia.

Gjør en forskjell med Everything DiSC®
Bli en partner
Vi setter stor pris på Everything DiSC på grunn av enkelheten og den innsiktsfulle profilen for våre ansatte og sammensetningen av teamet.
Meghan Howard, DocuTAP